loading...

تعمیر گوشی سامسونگ

نکته:  یکی از دلایل خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ ، هواوی و یا سایر گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های آیفون خراب شدن باتری گوشی است. چک کنید و ببینید که آیا باتری گوشی باد کرده است یا

پوران دخت خدابخش بازدید : 91 پنجشنبه 06 آذر 1399 نظرات (0)

نکته:  یکی از دلایل خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ ، هواوی و یا سایر گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های آیفون خراب شدن باتری گوشی است. چک کنید و ببینید که آیا باتری گوشی باد کرده است یا نه. اگر باد کرده باشد قطعا باید باتری را تعویض کنید.

زود خالی شدن شارژ باتری گوشی های موبایل چه در اندروید و چه در آی او اس یک مسئله شایع است که کاربران زیادی از آن رنج می‌برند. متاسفانه باتری های لیتیوم یونی بنا به دلایل مختلفی ممکن است با افت کیفیت شارژدهی مواجه شوند، اما همیشه افت کیفیت و ظرفیت باتری گوشی منجر به خالی شدن زود به زود شارژ آن نمی‌شود و در برخی شرایط تنظیماتی که کاربر روی گوشی خود اعمال کرده منجر به بروز این مشکل خواهد شد. بنابراین تنظیمات خاصی که روی گوشی موبایل شما (اندروید و آیفون) انجام شده، می‌توانند روی سرعت خالی شدن شارژ باتری دستگاه تاثیرگذار باشند.

نور صفحه نمایش زیاد است.

بخش عمده‌ای از شارژ گوشی صرف صفحه نمایش می‌شود. اگر نور صفحه نمایش بیشتر از حالت عادی باشد ممکن است خیلی سریع باتری گوشی را خالی کند. شاید بتوان گفت بیش از 60 درصد باتری گوشی صرف روشن ماندن صفحه می‌شود. بهتر است نور صفحه را در حالت اتوماتیک قرار دارید گوشی‌های جدید اندرویدی و آیفون نور محیط را اندازه می‌گیرند و نور صفحه را متناسب آن تنظیم می‌کنند تا هم چشم‌تان آسیب نبیند و هم صفحه نمایش باتری زیادی مصرف نکند.

جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری گوشی با حذف اپلیکیشن های غیر ضروری

اپلیکیشن هایی که در گوشی شما نصب می‌شوند می‌توانند به شیوه های مختلفی منجر به مصرف شارژ باتری شوند، بنابراین با حذف اپلیکیشن های غیر ضروری می‌توانید تا حد زیادی از خالی شدن زود به زود شارژ باتری گوشی خود جلوگیری نمایید. دقت داشته باشید اپلیکیشن هایی که برای ارائه سرویس از اینترنت استفاده می‌کنند یا بنا به هر دلیل با مسائلی همچون ایجاد تنظیمات مختلف در گوشی سر و کار دارند یا شامل تبلیغ و غیره می‌شوند بیشتر از سایر اپلیکیشن ها مصرف شارژ باتری خواهند داشت. پس همیشه سعی کنید اپلیکیشن های غیر ضروری را از گوشی خود حذف نمایید. انجام این کار یکی از روش های موثر جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری گوشی محسوب می‌شود.

وای‌فای در حال اسکن کردن است.

وقتی وای‌فای گوشی روشن باشد هر چند دقیقه یک‌بار وای‌فای‌های در دسترس را جستجو می‌کند تا به یک وای‌فای وصل شود. این کار باعث می‌شود تا باتری زیادی مصرف شود. اگر نیازی به وای‌فای ندارید همیشه آن را خاموش کنید.

نوتیفیکیشن‌های بی‌اهمیت مدام روی صفحه گوشی ظاهر می‌شوند.

ممکن است شما چندین اپلیکیشن و پیام‌رسان و سوشال مدیا داشته باشید. تمام فعالیت‌های شما در حالت پیش‌فرض برای شما ارسال می‌شود. هر بار هم گوشی یک زنگ هشدار کوتاه دارد. صفحه روشن می‌شود و گوشی ویبره می‌خورد. این تعداد نوتیفیکیشن باعث زود تمام شدن شارژ گوشی می‌شوند. بهتر است نوتیفیکشن‌های اضافی را خاموش کنید.

جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری گوشی با حذف ویجت ها از هوم اسکرین

ویجت هایی که روی هوم اسکرین گوشی نصب می‌شوند زیبایی خاصی دارند اما آیا می‌دانید که این ویجت ها به شدت در مصرف شارژ باتری گوشی موثر هستند؟ اغلب ویجت هایی که روی هوم اسکرین گوشی قابل قراردهی هستند، اطلاعات خاصی را ارائه می‌کنند و برای ارائه این اطلاعات از روش های مختلفی استفاده به عمل می‌آورند. برای مثال اگر ویجت نمایش آب و هوا را روی هوم اسکرین گوشی خود قرار دهید، این ویجت برای نمایش وضعیت آب و هوا از دو قابلیت اینترنت و GPS استفاده خواهد کرد و بدین ترتیب در بازه های زمانی مختلف و دراز مدت بخش عظیمی از شارژ باتری گوشی شما را مصرف می‌کند. با حذف ویجت ها و به حداقل رساندن تعداد آن ها در هوم اسکرین گوشی های موبایل می‌توانید تا جد زیادی از خالی شدن شارژ باتری گوشی خود جلوگیری کنیم.

اپ هایی که باتری زیادی مصرف می‌کنند

اپلیکیشن‌ها به محض خارج شدن متوقف نمی‌شوند بسیاری از این اپلیکیشن‌ها همچنان در بک‌گراند فعال می‌مانند. حتی ممکن است اینترنت مصرف کنند. اما چیزی که مهم است مصرف باتری است. اپ‌های نیمه‌فعال همچنان بخشی از رم گوشی را به خود اختصاص می‌دهند و کار کردن رم یعنی مصرف باتری. هر چقدر تعداد این اپ ها بیشتر باشد خالی شدن ناگهانی باتری هم زودتر اتفاق می‌افتد. اگر نمی‌خواهید شاهد خالی شدن باتری از شب تا صبح باشید قبل از خواب اپ‌های نیمه‌‌فعال را متوقف کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زمانی که گوشی موبایل سامسونگ شما دچار مشکل می شود ما به دنبال متخصصی در این زمینه میگردید. ما با در اختیار گذاشتن متخصصانی مجرب برای تعمیر گوشی سامسونگ شما این نیاز شما را برطرف می کنیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 214
  • بازدید کلی : 701