loading...

تعمیر گوشی سامسونگ

  آموزش اتصال گوشی به کامپیوتر قطعاً و بدون شک یکی از سریع‌ترین ابزارهایی که توانست در مدت زمان کوتاهی با پیشرفت چشمگیری روبرو شود، گوشی‌های تلفن همراه هستند که هم اکنون ما شاهد این پ

پوران دخت خدابخش بازدید : 59 پنجشنبه 06 آذر 1399 نظرات (0)

 

آموزش اتصال گوشی به کامپیوتر

قطعاً و بدون شک یکی از سریع‌ترین ابزارهایی که توانست در مدت زمان کوتاهی با پیشرفت چشمگیری روبرو شود، گوشی‌های تلفن همراه هستند که هم اکنون ما شاهد این پیشرفت بی نظیر در سرتاسر جهان هستیم. به همین دلیل ما از کوشی های تلفن همراه به عنوان ابزاری قدرتمند برای ذخیره اطلاعات شخصی خود استفاده می‌کنیم و این انتظار را داریم تا اطلاعات ما توسط رمزهای ذخیره شده در گوشی به دست افراد سودجو نرسد.

Moborobo یکی از برترین و معروف‌ترین نرم افزارهای مدیریت گوشی از طریق کامپیوتر می‌باشد. این نرم افزار دارای قابلیت‌های فراوانی است که از بین آن‌ها می‌توان به تهیه نسخه پشتیبان از مخاطبین در گوشی، مدیریت و نصب نرم افزارهای گوشی، مدیریت فایل‌های گوشی، ارسال پیامک از طریق گوشی و... اشاره کرد. این نرم افزار بسیار کامل بوده و هر نیازی را که از یک نرم افزار مدیریت گوشی در کامپیوتر داشته باشید برطرف می‌کند.

از این رو تنها یک رمز بر روی صفحه قفل گوشی قرار می‌دهیم تا تنها خودمان بتوانیم از گوشی استفاده کنیم. اما این کار کاملاً عقلانی می‌باشد و می‌تواند از اطلاعات ما در مقابل افراد سودجو مراقبت به عمل آورد. اما اگر اسمارت فون ما به سرقت رفت، دیگر هرگز به اطلاعات خود دست نخواهیم یافت و این می‌تواند کارهای ما را به تعویق بیاندازد.

اما چاره این مشکل چیست؟ چگونه می‌توانیم از دیتاهای اسمارت فون خود فایل پشتیبان یا فایل بک آپ تهیه کنیم؟

در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه اتصال گوشی به کامپیوتر با استفاده از کابل USB و کارهای جانبی آشنا سازیم. همراه ما باشید.

نحوه اتصال گوشی به کامپیوتر

اتصال با استفاده از کابل

به منظور برقراری اتصال با استفاده از کابل USB مراحل زیر را طی کنید:

1. در گوشی خود وارد تنظیمات شوید و سپس به انتهای تنظیمات بروید و به بخش "درباره" و یا اگر گوشی شما انگلیسی است “About” بروید (شاید نام این بخش در گوشی شما کمی متفاوت باشد).

در این بخش به دنبال گزینه‌ای به نام "اطلاعات نرم افزار" و یا اگر گوشی شما انگلیسی است “Software Information” و یا هر عبارت مشابه دیگری بگردید و سپس آن را لمس کنید.

نحوه اتصال حافظه RAM گوشی به رایانه با استفاده از کابل USB

برای اتصال گوشی با کابل USB، می‌توانید به راحتی اسمارت فون خود را با استفاده از کابل USB به سیستم عامل ویندوزی خود متصل نمایید. از این رو چکونه این فرآیند را انجام دهیم؟

فرآیند اتصال گوشی اندرویدی به رایانه عبارت است از؛

ابتدا با استفاده از کابل USB اسمارت فون اندرویدی را به رایانه متصل کنید.

پس از برقراری ارتباط میان گوشی و کامپیوتر، بر روی گوشی خود پیغامی را دریافت خواهید نمود که از شما خواستار اجازه به دسترسی اطلاعات توسط رایانه خواهد بود. در این مورد بر روی گزینه Allow کلیک نمایید.

اینک وارد " This PC " شوید و بر روی آیکون گوشی کلیک نمایید. در این مرحله می‌توانید به دیتاهای موجود در حافظه RAM و یا مموری کارت موجود در اسمارت فون دسترسی پیدا کنید.

 اتصال گوشی به کامپیوتر با استفاده از نرم افزار Wondershare MirrorGo

برنامه‌های متعددی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا این کار را انجام بدهید. اولین برنامه‌ای که قصد معرفی آن را داریم MirrorGo نام دارد که به دست کمپانی Wondershare خلق و ارائه شده است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد به سادگی صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را روی کامپیوتر مشاهده نمایید. از امکانات بسیار جالب این برنامه می‌توان به قابلیت استفاده از موس و کیبرد برای انجام بازی، تایپ کردن و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین به سادگی از کارهایی که انجام می‌دهید فیلم ضبط کنید. به عبارتی دیگر توسط کامپیوترتان صفحه موبایل را می‌بینید و حتی فیلم می‌گیرید. از این قابلیت می‌توان برای آموزش‌های متفاوت استفاده کرد. البته که امکان انتقال فایل بین دستگاه کامپیوتر و موبایل نیز در این برنامه گنجانده شده است. انجام این امور به دو روش اتصال USB و WIFI امکان پذیر می‌باشد.

برای شروع کار باید اپلیکیشن مورد نیاز برای دستگاه اندرویدی و سپس نرم افزار را برای کامپیوتر یا لب تاب خود دانلود و هر دو را نصب کنید. بعد از اینکه برنامه را روی موبایل خود نصب کردید لازم است گزینه‌ای در تنظیمات گوشی را فعال کنید. از این رو مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

آموزش اتصال گوشی به کامپیوتر از طریق کابل USB و بلوتوث - گویا تک • آموزش و  دانلود

اتصال گوشی سامسونگ از طریق نرم افزار

یکی دیگر از راه‌های اتصال گوشی به کامپیوتر، از طریق نرم افزار است که می‌توانید به سادگی تمام برنامه مورد نظر را نصب کنید. از این رو اگر دستگاه شما " سامسونگ " است می‌توانید برنامه Samsung Smart Switch را دانلود و نصب کنید.

همچنین این برنامه دارای قابلیت‌های فراوانی است. برای مثال یکی از آنها گرفتن فایل بک آپ یا فایل پشتیبان بر روی سیستم عامل شما است که می‌توانید به راحتی تمام اطلاعات ذخیره شده بر روی تلفن همراه را بر روی کامپیوتر شخصی خود نیز داشته باشید. از این رو توصیه می‌شود که به مرور زمان از تمام فایل‌های موجود بر روی گوشی خود، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در شرایط احتمالی گم شدن و یا به سرقت رفتن گوشی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زمانی که گوشی موبایل سامسونگ شما دچار مشکل می شود ما به دنبال متخصصی در این زمینه میگردید. ما با در اختیار گذاشتن متخصصانی مجرب برای تعمیر گوشی سامسونگ شما این نیاز شما را برطرف می کنیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 209
  • بازدید کلی : 696